Blogger Template by Blogcrowds

Fon vs. Fon

Aj foŁk!! Ne bit zj Łen, pa mi pomagite. In to tko like... FAST! :D :D
Torej... odločla sm se, da nabavim nov fon (Aja, če kdo mogoč hoče še ne en let staro Nokio 6120 classic, z razbitim ekrančkom, drsečim pokrovčkom p mal spraskanim ohišjem, nj javi. Dam za đabe! :). Zbiram med Nokio 6124 in Nokio 7310. Pa to bi kupla prek S!mobila in potem bi imela NAROČNINO. =] Orto u nulo p to, ane. No, sej ni važn. To sm se že odločla, tak d tle NI dileme. Zj sam še med mobiteloma pač zbiram.

Ob strani je anketa. ;)



Nokia 6124 <- KLIK



vs.



Nokia 7310 <- KLIK





Nč ne bo narobe, če bo kdo ta2 "KLIKA" pokliku p mal pogledu kaj p kko.
Naj poudarim, da Nokia 6124 NIMA budilke, kar se mi zdi en velik minus, prav tako NIMA štoparice. Koda sta budilka in štoparca nwm kaka dodatka. O.o Mislim koda ju je tko težko gor dat. Ampak ok. Očitno mi budilka ne pomen spet TOK velik, kr drgač neb več zbirala. ;)

Vote, vote, VOTEEEE!!! :)))))

'till next dilemma... UršKa

2 Comments:

  1. Anonimni said...
    Sosolka ima 6124 in pravi da telefon ima budilko je pa res da nima stoparce=)
    Eho said...
    aja? No kul. :D Vazn d ma BUDILKO!! :D :D Sam nwm zaka pol pisejo d je nima. ˘˘

Post a Comment



Novejša objava Starejša objava Domov